

Pre lepšiu orientáciu v zmesiach závodných pneu U predných pneu nedochádza oproti minulej sezóne k žiadnym zmenám. U zadných pneu je minuloročná zmes Medium MS3 (T998) nahradená mäkšou zmesou H998, ktorá sa týmto posúva na Medium-soft, MS2. Ďalej je uvedená nová zmes Medium-hot MS3(H677), jedná sa o mäkšiu strednú zmes s vylepšeným odvodom tepla pre trate s vyššou tepelnou záťažou na zadné pneu. Nasleduje zmes MS4 (H886), ktorá vychádza z predchádzajúcej zmesi Medium (4886), nahrádza zmes Medium-strong (9854), ale má lepší grip. Zmes Medium-hot MS3 (H677) je dostupná pre rad KR108 v rozmere 195/65-17, pre rad D212 zatiaľ iba v rozmere 190/55-17.
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
(edit with the Customer Reassurance module)
Pre lepšiu orientáciu v zmesiach závodných pneu U predných pneu nedochádza oproti minulej sezóne k žiadnym zmenám. U zadných pneu je minuloročná zmes Medium MS3 (T998) nahradená mäkšou zmesou H998, ktorá sa týmto posúva na Medium-soft, MS2. Ďalej je uvedená nová zmes Medium-hot MS3(H677), jedná sa o mäkšiu strednú zmes s vylepšeným odvodom tepla pre trate s vyššou tepelnou záťažou na zadné pneu. Nasleduje zmes MS4 (H886), ktorá vychádza z predchádzajúcej zmesi Medium (4886), nahrádza zmes Medium-strong (9854), ale má lepší grip. Zmes Medium-hot MS3 (H677) je dostupná pre rad KR108 v rozmere 195/65-17, pre rad D212 zatiaľ iba v rozmere 190/55-17.